Gündüz Kuşağı Tarifleri

Muzlu Tarçınlı Yulaf

0


2 dolu dolu yemek kaşığı yulaf
1 kaşık nesfit (müsli de ekleyebilir ya da sadece yulaf ile de yapabilirsiniz)
Tarçın
1 yemek kaşığı yoğurt
Süt
1 tatlı kaşığı bal
Muz, badem
*Miktarları kendi porsiyonunuza göre ayarlayabilirsiniz.

Yulaf ve nesfiti ekleyip üzerine tarçın serperek karıştırın. Sonra bir kaşık yoğurt ve karışımın üzerine çıkacak kadar süt ekleyip tekrar karıştırın.

Bu şekilde buzdolabında birkaç saat bekletmeniz gerekiyor. Ben akşamdan hazırlayıp buzdolabına koyuyorum, sabah yanımda götürüp ofiste kahvaltı ediyorum.

Buzdolabından çıkardığınızda yulaf sütü çekmiş ve şişmiş olacak, bal ekleyip bir daha karıştırın. Ben yoğurt-süt-yulaf karışımını çok yavan buluyorum, bu yüzden tatlandıracak bir şeyler arıyorum, bal harika oluyor. İsteğinize göre 1 çay veya tatlı kaşığı bal ekleyebilirsiniz.

Sonra üzerine bir küçük muz dilimliyorum ve 4-5 tane de badem ekliyorum.
Öğlene kadar tok tutan nefis bir kahvaltı oluyor.

0 yorum :

Yorum Gönder