Gündüz Kuşağı Tarifleri

4-5 ve 6. Gün - Nike+ Running – 10K – Run Baby Run

0



Bodrum dönüşü biraz uyuyup yürüyüşe çıkacaktım ama tabi ki çıkmadım :). Moralim baya bir bozuktu, sabah İstanbul'a vardım, eve geldim ve uyudum. Sonra bazı işlerimi halletmek için dışarı çıktım (işe başlayacağım, gerekli belgeleri toplamak için sağlık ocağı, muhtarlık, savcılık dolaştım), sonra da gezmek için dışarı çıktım :).

Altıncı gün yani cumartesi günkü görevim bir dakika yürüyüş bir dakika koşu ile 6,44 km'yi tamamlamaktı. Onu da yapmadım. Sabah çok zor uyandım, tembellikten evden dışarı çıkamadım, akşamüzeri ağbimle buluşmak üzere çıktım sadece.

Yedinci gün için ise 1,61km yürüyüş var, aslında tam yapılabilecek gibi ama ben öyle bir ihtimali düşünmedim bile :). Çünkü bugün ağbimle yola çıktık ve tekrar Bodrum'a geldik. Sabah kahvaltı edip 11'e doğru çıktık, dura kalka yiye içe gece Akyarlar'a geldik. Yarın programa kaldığım yerden devam etmeye kararlıyım :).

0 yorum :

Yorum Gönder