Gündüz Kuşağı Tarifleri

7. Gün - Nike+ Running – 10K – Run Baby Run

0




Üç gün ara versem de bırakmadım :). Herhangi bir programı uygularken bir iki gün ara verince devam etmek pek mümkün olmuyor, hem zor geliyor hem de sanki başladığım herşey sıfırlanmış da ortadan devam etmeye kalkarsam çok zorlanırım ya da sakatlanırım gibi geliyor. Bugünkü aktivitenin çok zorlayıcı olmaması beni motive etti, 3,22km yürüyüş ile programı yakaladım.

Burada yüzmek benim için olağan bir günün normal aktivitesi haline geldi. Gündüz yine yüzdüm, akşam 6'ya doğru yürüyüşe çıktım. Toplam 38 dakika sürdü. Bu mesafeye alışkın olduğum için, geçen haftanın da kondüsyonuyla hiç zorlanmadım.



"Get ready for your next run tomorrow." evet bu gün hazırlık oldu gerçekten :). Zorlanmadım, yorulmadım, çok iyi hissediyorum.

0 yorum :

Yorum Gönder