Gündüz Kuşağı Tarifleri

'Küsen' Kaşlar için

0



Bir diş sarımsak
Badem yağı
Doğum kontrol hapı

Sarımsağı havanda biraz dövün, içine bir tane doğum kontrol hapını atıp çok az badem yağı ekleyin ve hepsini ezin. Badem yağını ekleyince sarımsak ve hap daha kolay eziliyor. Eczacı doğum kontrol hapı için hangi markayı istediğimi sorunca kaşlarıma süreceğimi söyledim, ona göre bir marka verdi. Ancak draje biçiminde, ezilmesi biraz zor oluyor, tablet olanları var mı bilmiyorum ama eğer varsa tablet olarak alın dövülmesi daha kolay olur. Hap tam olarak erimeyecek, sarımsak da parça parça kalacak zaten. Kulak temizleme çubuğu yardımıyla sürebilirsiniz, sarımsak ve hap parçalarını da elinizle sürebilirsiniz. Bu şekilde kaş dipleriniz biraz yanana kadar sarımsağı iyice bastırarak sürün.

1-2 hafta boyunca her gece sürüp, sonra 3 hafta kadar ara vermekte fayda var.

Bu tarifi kuaförde öğrenmiştim :). Yanlış alındığı için kaşımda kel kalmış ufak bir nokta vardı, orada kaş çıkmıyordu. Bu karışımı uyguladıktan sonra o bölge tel tel kaş dolmadı ama o kellik de kapandı. Ayrıca kaşlarımın tamamı da çok cılız ve cansızdı, gürleştiler ve kalınlaştılar. Uzmanlar doğum kontrol hapının işe yaramayacağını söylüyor ama ben bu şekilde denedim ve gözle görülür bir biçimde etkili oldu. Sürmeyi alışkanlık haline getirmeniz gerekiyor, bir de kokuya alışmalısınız. Ben gece yatmadan önce sürüp sabah da yıkıyordum, ama düzene oturtana kadar bir gece sürsem ertesi gece unutuyordum, sonraki gece çok uykum geldiği için zor geliyordu. İnat ederseniz bir süre sonra alışıyorsunuz ve devam edebiliyorsunuz. Ben her gece uygulayabilmeye başladıktan sonra 1 hafta kadar sürdüm, sonra yine unutmaya başladım. Bir hafta içinde etkisini çok fazla gözlemleyemedim ama bıraktıktan birkaç hafta sonra ben de çevremdekiler de farkı görmeye başladık. İşe yaramıyor diye bir iki gün uygulayıp bırakmayın, sabırlı olun :).

0 yorum :

Yorum Gönder